דרגו את המרצים
צפו בדירוג הפקולטה
שם המרצה: 

אלפר מתי


מוסד:המרכז ללימודים אקדמיים
פקולטה/חוג:

רוצה לטוס לחופשה אך קצר בכסף?
כעת ניתן לפרוס לתשלומים ללא תפיסת מסגרת האשראי
חייג למונה טורס או טוס בזול ותבקש BUZZ

מונה טורס 03-6211455
טוס בזול 09-8305305
דרגו את המרצה אלפר מתי
מספר מדרגים: 146
קלות הקורס(ממוצע):3.09
יחס המרצה(ממוצע):3.82
יכולת המרצה ללמד(ממוצע):4.08
עניין המרצה (ממוצע):4
תאריך דירוג קורס קלות הקורס יחס המרצה לסטודנטים יכולת המרצה ללמד האם המרצה מעניין בכמה מילים ציון משוקלל
08/06/2014 12:35:12 שיווק 4 4 4 4 מרצה נחמד מעניין מקצועי ,המקצוע קשה . 4
06/06/2014 16:23:12 ניהול המותג 2 3 2 2 2.25
25/01/2014 15:48:23 ניהול ושיווק שירותים 4 2 2 1 אדם מתנשא, גורם לך להרגיש ״מטומטם״, מאוד ציני, לא חשוב לו הצלחת הסטודנטים אלא הוא עצמו בלבד. ממש זוועה 2.25
17/07/2013 21:52:30 שיווק 4 5 5 5 יותר ממרצה- מורה דרך. בנאדם משכמו ומעלה! אוהבים אותו מאוד! 4.75
29/06/2013 23:17:57 ניהול מותג 2 1 2 2 רמת החומר שהמרצה העביר בכיתה לא מתאימה לחלוטין לרמת הקושי של המבחן שהוגש בכיתה !, קיבלנו הרגשה שהמבחן נלקח ממכללה אחרת .בעקבות זאת היו כ- 60% נכשלים ,לא צודק ולא הוגן!! 1.75
03/06/2013 16:45:41 מדעי הרוח 5 4 4 5 אחלה מורה 4.5
05/06/2012 03:17:22 מנהל עסקים התמחות בשיווק 3 5 5 5 4.5
09/05/2012 23:07:20 שיווק 3 1 2 2 הזוי לקרא לו מרצה .. אגב חצי מהתגובות שקראתי , לדעתי הוא כתב על עצמו ... "הכיתה על הפנים" בטטטטחחחח... 2
12/11/2011 10:12:34 יסודות השיווק 1 4 3 4 משום מה סתם אוהב להכשיל למרות שהוא נראה כלפי חוץ בחור טוב 3
22/10/2011 01:00:46 תקשוב 4 3 3 3 3.25
12/09/2011 14:53:29 ניהול שיווק שירותים 2 3 4 4 3.25
06/07/2011 14:20:57 יחסי ציבור 4 5 5 5 המרצה הכי מקצועי במכללה.יחס שירותי מאוד וקצב מענה נפלא.נותן להרגיש שכל שאלה לגיטימית גם אם יש 90 סטודנטים בכיתה.פשוט פנומן 4.75
03/07/2011 14:38:27 יחסי ציבור 4 5 5 5 הקורס הכי פרקטי בלימודים שלי. מרצה נפלא 4.75
07/06/2011 10:32:21 יחסי ציבור 4 5 5 5 שם בראש סדר העדיפויות שלו את הסטודנטים אשר באים ללמוד. הקורס מעניין, החומר מועבר בצורה ברורה ועניינית עם דוגמאות חיות, הדגש הוא על הפועל ולא על המודלים. המצגת הסופית מאפשרת לסטודנט ליטול חלק במשהו מרתק וחשוב - אל תפספסו את ההזדמנות הזאת. המבחן הוגן. 4.75
01/06/2011 11:09:30 יסודות שיווק 4 4 5 5 מאתגר ומעניין , נראה איך תוצאות המבחן 4.5
16/05/2011 23:40:34 שיווק 2 2 3 4 2.75
20/12/2010 15:25:36 יסודות השיווק 4 5 5 5 הכי מעניין בסימסטר 4.75
18/11/2010 01:16:09 כתיבה אקדמית ויישומי מחשב 5 5 5 5 5
05/11/2010 10:07:13 יסודות השיווק 2 1 1 1 החומר מועבר (זה שכן מועבר) בצורה משעממת (למרות שהוא מעניין). בקיצור, אין קשר בין נוכחות בשיעור לבין הצלחה במקצוע, באותה מידה אפשר היה ללמוד בפתוחה בחצי מחיר. 1.25
10/10/2010 23:42:54 ניהול שיווק שירותים 5 5 5 5 5
12/08/2010 11:49:53 שיווק שירותים 2 3 4 3 מרצה מקצועי אבל חושב שכולם צריכים לדעת את החומר כמוהו.אנחנו באנו למכללה לא לייל. 3
12/08/2010 11:45:39 יסודות השיווק 4 4 5 5 קורס מעולה עם מרצה נשמה. הלואי כל הקורסים יהיו כאלו. אני עוברת למגמת שיווק בזכותו 4.5
19/07/2010 12:12:35 שיווק שירותים 2 4 4 4 קורס נחמד . מרצה טוב שסבל בכיתה שלנו למרות שהתאמץ מאוד. עוד סימסטר נגמר 3.5
13/07/2010 20:10:34 שיווק שירותים 4 5 5 5 תותח . שיחק אותה גם בקורס וגם במבחן. ניגשתי לשפר במועד ב' והלך סבבה 4.75
07/06/2010 18:26:48 שיווק שירותים 4 3 4 4 הוא שיחק אותה במבחן ועזר לנו והרגיע 3.75
06/06/2010 10:58:05 יסודות השיווק 3 5 5 5 אחרי המבחן אפשר לומר-המרצה הכי טוב שהיה לי עד היום ! 4.5
06/06/2010 00:40:44 שיווק שירותים 4 4 4 4 הפתיע עם בחינה הוגנת , לא האמנתי, מוריד את הכובע בפניו 4
31/05/2010 22:33:41 שיווק שירותים 4 5 4 4 מרצה סבלני עם כיתה מבאסת לגמרי. כל מה שביקשו קיבלו. הם צריכים שיכתבו להם את המבחן שהם מעתיקים 4.25
30/05/2010 09:17:51 שיווק שירותים 4 4 4 4 כל הבכיניים נזכרו ללמוד למבחן אבל לא למדו כל הסימסטר. עוד לא היה מבחן והם כבר נכשלים. החומר פשוט ולא מסובך יותר מדי 4
23/05/2010 19:19:16 שיווק שירותים 1 3 1 1 אני חורש למבחן ומתעצבן. תמיד אלצו הכל זה מושגים שאפילו שלא יודע מאיפה הוא ממציא אותם. במקום להסביר פשוט ולענין- מסבך במושגים והגדרות שאם לא תזכור את כולם ב 100% לא תעבור . בקיצור - תהיה תוכי תצליח .. ואגב אני לא יודע אם הוא בכלל מבין בתחום מתן השירות 1.5
14/05/2010 13:26:16 שיווק שרותים 1 1 1 1 לא נהנתי ללמוד אתו 1
14/05/2010 13:21:26 ניהול ושיווק שירותים 1 2 1 1 נושא שאמור להיות קליל, מובן מענין וברור, בבית ספרו של מתי חייב להיות מסובך מלא הגדרות ומושגים שמועברים באופן יבש ולא מעניין והבחינה תמיד מתחכמת והציון בהתאם . ככה היה לי בכל הקורסים אתו החל מהסיוט של קורס מקוון בכתיבה אקדמאית ויישומי מחשב 1.25
13/05/2010 18:12:07 יסודות השיווק 3 5 4 5 מבחן מדליק ולא קשה 4.25
13/05/2010 18:11:31 שיווק שירותים 3 4 4 4 מרצה סבבה כיתה סיוט 3.75
10/05/2010 10:24:03 ניהול ושיווק שירותים 3 4 4 5 המרצה חכם מדי בשביל הכיתה לנו, לא כולם ברמה שלו והוא לא זוכר את זה . הוא מדבר מהר אבל חוזר כשעוצרים אותו על מהירות גבוהה.הקורס סבבה לא קשה ואני לא מבינה על מה כל התלונות. כולה עוד קורס שעובר. 4
09/05/2010 17:37:43 שיווק שירותים 3 4 5 4 הכיתה שלנו היא סיוט לכל מרצה , כל המרצים "מתים עלינו" לכיתה IQ ממוצע של נמלה ומרגישים את הרמה .כל אלו שבאו ללמוד יושבים ב-2 השורות הראשונות והאסופה שבאה לטייל זוחלת אחורה גם בציונים.אני נהנתי בקורס 4
09/05/2010 17:20:17 ניהול שיווק שירותים 4 5 5 5 כל החברה שמתלוננים יושבים בכיתה על הפיסבוק ומעבירים דחקות , הם כל כך בכינים שפשוט שכחו ללמוד, אני וחברות שלי באנו ללמוד וגם בעבר הצלחנו בשיווק.עוד לא היה מבחן והם כבר מפחדים להיכשל פשוט רדודות .אם כל מרצה היה משקיע כמוהו היה סבבה 4.75
06/05/2010 07:55:22 ניהול ושיווק שירותים 1 1 1 1 תמיד חייב לסבך את החומר ולהפוך קורס שיכול להיות קליל ומהנה לקורס שיותר ממחצית הכיתה נכשלים, וזאת דרך שאלות מתחכמות ומטלוטת כמו ללמוד באינטרנט על חברה ולהתמקד בשאלות שאפילו האנשים שעובדים באותה חברה לא מבינים אותם ... ממש גאון 1
02/05/2010 14:04:25 ניהול ושיווק שירותים 4 4 4 4 קורס מעניין מרצה משקיע אבל כיתה על הפנים 4
01/05/2010 11:02:16 ניהול ושיווק שירותים 1 2 2 2 למדנו אתו יסודות השיווק, הרבה סטודנטים נכשלו כיוון שהבחינה האמריקאית הייתה לא ברורה ומתחקמת. אנחנו לומדים אתו עכשיו ניהול ושיווק שירותים ושוב זה חוזר - שולח אותך ללמוד חומר לבחינה ממקורות לא ברורים ולא ניתן למצוא בהם את הנושאים הדרושים לבחינה. 1.75
01/05/2010 10:55:31 ניהול ושיווק שירותים 1 1 1 1 משתמש במושגים יבשים, לא מעניין בכלל, למרות ששיווק זה מקצוע מרתק וזו ההתמחות שלנו, נותן משימות הזויות ולא ברורות , אולי הכוונות שלו טובות אבל לא יודע ללמד , ובבחינות שלו הרבה נכשלים ולא כי החומר קשה אלא כי הוא פשוט לא ברור. 1
27/04/2010 15:33:31 יסודות השיווק 4 5 5 5 מרצה מרתק , קורס סבבה, המרצה עונה על כל שאלה ובכל מקום בפיסבוק בטויוור ובמייל,אלוף. 4.75
27/04/2010 15:30:37 ניהול שיווק שירותים 4 4 4 4 קורס מאוד מעניין , מרצה טוב מאוד, הכיתה על הפנים פשוט זוועה מזל שעוד מעט נגמר 4
15/04/2010 22:11:57 יסודות השיווק 4 5 4 5 הקורס היה מעניין . קרעו אותנו ללמוד 10 חברות אבל בסוף מסתדרים . יצאתי על 84 אמא שלי לא האמינה 4.5
06/04/2010 15:28:56 יסודות השיווק 4 4 5 4 הקורס הכי טוב שלי . קיבלתי 90 לא יאומן . המרצה השקיע בשיעורים. 4.25
06/04/2010 15:27:29 ניהול שיווק שירותים 3 4 4 5 המרצה יעני קשוח אבל השיעור זורם והוא אחלה . הלואי וכולם משקיעים כמו שהוא משקיע בהכנה של כל שיעור 4
06/04/2010 00:45:26 שיווק שירותים 4 5 5 4 המרצה ממש רוצה שתצליח הוא משקיע בכך הכל אם תתאמץ , הבעיה שלא תמיד בא לי ללמוד אז .... 4.5
28/03/2010 01:15:32 שיווק שיורתים 4 5 5 5 קורס סבבה.מרצה נוח 4.75
21/03/2010 12:27:59 שיווק שירותים 4 4 5 4 קורס מאוד מחובר לשטח, המרצה מצחיק עד דמעות . כל שיעור זו חוויה , אני לא מפספסת אף שיעור , קצת מדבר מהר ורץ בחומר אבל בכללי הוא נוח . 4.25
19/03/2010 23:38:28 יסודות השיווק 5 4 5 4 מרצה מעולה 4.5
18/03/2010 00:22:56 שיווק שיורותים 4 4 4 5 קורס מעניין , בחינה לא קשה כל כך, קורס שני עם המרצה ולפחות הוא מחזיק את הכיתה. 4.25
05/03/2010 15:23:25 ניהול שיווק שירותים 3 1 1 1 בכוונה! זו המילה. הוא יעשה לכם בכוונה. אם הוא אוהב אתכם תקבלו A, אם לא תקבלו נכשל, למרות שהשקתעם, חרשתם ועניתם לפי כלל כללי העבודה. בקיצור מרצה אישיותי, מעניין מה היה אומר עליו פרויד... פשוט אין מילים לתאר את האדם והדם שיוצא ממנו ברגעים מסוימים. 1.5
03/03/2010 22:43:16 יסודות השיווק 4 5 5 5 הכי מעניין שיש 4.75
26/02/2010 20:18:52 יסודות השיווק 2 2 2 1 1.75
15/02/2010 19:04:05 שיווק 5 5 5 5 מרצה מעולה 5
07/02/2010 18:56:32 שיווק 2 3 4 4 3.25
31/01/2010 00:14:02 ניהול שיווק שירותים 4 5 5 5 קורס מעולה מרצה מעולה כיתה מעולה . נגמרו הלימודים . רוני חיפה 4.75
24/01/2010 15:49:10 יסודות השיווק 4 5 5 5 קורס מאוד מעניין עם מרצה מאוד מעניין. אני נהנתי 4.75
22/01/2010 15:20:52 יסודות השיווק 5 5 5 5 הכי טוב שיש 5
17/01/2010 13:49:50 יסודות השיווק 2 1 1 1 1.25
03/01/2010 17:34:30 שיווק שירותים 4 5 5 5 הלוואי וכל המרצים היו לומדים ממתי אלפר. סטודנט בדרבי 2009 4.75
15/11/2009 12:44:55 יסודות השיווק 4 5 5 5 הקורס הכי מעניין הסימסטר . 4.75
08/11/2009 15:14:52 שיווק שירותים 4 4 4 4 קורס אחרון. המרצה כבר לימד אותנו בקור הראשון ביסודות אז זה נוח מאוד . 4
28/10/2009 23:51:00 ניהול שירות 1 4 5 4 3.5
18/10/2009 14:34:25 יסודות השיווק 3 4 5 5 קורס מרתק , מרצה מרתק יעני קשוח אבל חמוד לאללה 4.25
15/10/2009 10:12:07 יסודו השיווק 4 5 5 5 קורס מענין ולא קשה .המרצה שולט בחומר שחבל"ז 4.75
08/10/2009 19:25:44 שיווק שירותים 3 4 5 4 הקורס הכי תכלס שלמדתי . לסיים עם טעם טוב . גלי,חיפה 4
21/09/2009 10:20:00 יסודות השיווק 3 4 5 5 קורס ממש חשוב ומעניין. המרצה ממש בסדר והחומר לא כל כך קשה.המבחן בסוף הקורס קצת מסובך אבל שרדנו. גילה מ 4.25
09/09/2009 00:02:46 יסודות השיווק 3 4 5 4 קורס סבבה , מרצה מאוד מתחשב בסטודנטים . 4
01/09/2009 13:21:14 שיווק שירותים 4 4 5 4 קורס פרקטי,מרצה נוח מאוד וידען ולא מלחיץ. העבודה בסוף הקורס מאוד קשה אבל זה נגמר .הקורס האחרון.ליאון יום ראשון חיפה 4.25
25/08/2009 16:33:25 ניהול שירותים 4 4 4 4 הקורס האחרון. היה מעניין ופרקטי, עבודה קריעה בסוף הקורס. המרצה שנון מעניין . גלי מחיפה 4
22/08/2009 23:49:23 יסודות השיווק 3 4 5 5 המרצה הכי סימפטי השנה. מבין ומתחשב אבל לא מוותר לנו וחושב שאנחנו רק לומדים כל היום. נילי 4.25
29/07/2009 18:04:50 ניהול שירותים 3 4 4 4 חבל שלא שמו לנו את הקורס בשנה ב'.המרצה זורם עם הכיתה והחומר לא מסובך 3.75
21/06/2009 19:12:55 ניהול ושיווק שירותים 1 1 2 2 חושב את עצמו-אבל *צונזר*,מתנשא וגאותן 1.5
21/06/2009 19:08:20 ניהול ושיווק שירותים 1 1 1 1 מרצה אנטיפט ,מתנשא -לא פלא ש*צונזר* 1
21/06/2009 10:34:52 שיווק שירותים 4 4 5 4 4.25
16/06/2009 21:57:00 שיווק 4 4 5 5 בחינה קריעה מרצה סבבה ומשקיען. לא מתנשא ומביא דוגמאות מהשטח 4.5
16/06/2009 21:56:05 יחסי ציבור 4 5 5 5 4.75
14/06/2009 12:43:40 יסודות השיווק 2 4 4 4 אחרי שיעור חזרה למבחן שהוא עשה לנו על הגג במכללה הבנתי שהוא ממש משקיען .הלוואי שנעבור במועד א' . 3.5
14/06/2009 12:41:56 שיווק 3 4 4 5 מרצה נוח , דרישות סבירות , קפדן בציונים אבל סביר ביחסי אנוש . מביא הרבה מהשטח וזה נוח . 4
12/06/2009 10:31:33 שיווק 3 4 5 4 קשוח אבל זו מעטפת בלבד. באחד על אחד אין עליו. 4
05/06/2009 15:34:43 שווק 4 5 5 5 4.75
02/06/2009 16:30:32 ניהול ושיווק שירותים 2 1 1 3 מרצה אנטיפט, ציני ופשוט גועלי. זוכר פרצופים ומי מהסטודנטים שלא "בא לו בטוב" מקבל נכשל או ציון עלוב כלשהו. הפסקתי להתאמץ במילא אקבל עובר בקושי לשמחתי לא אאלץ לסבול אותך יותר מר מתי אלפר החושב שהוא כל יכול 1.75
01/06/2009 13:04:51 יישומי מחשב 2 5 4 4 3.75
26/05/2009 21:24:39 כתיבה אקדמית 3 3 3 2 2.75
24/05/2009 01:36:07 ניהול שיווק 2 3 4 4 קפדן לאללה 3.25
17/05/2009 00:13:00 יחסי ציבור 4 3 4 4 קורס סבבה , לא קשה במיוחד והעבודה בקבוצות ממש נוחה "לעסוקים". קורס אחד לפחות שלא מעמיסים בתיאוריות משעממות .המרצה בסה"כ בסדר עם הסטודנטים ולא קשה יותר מדי. נועה 3.75
14/05/2009 08:08:53 יחסי ציבור 4 4 4 4 קורס מאוד מעניין , חצי כיתה לא עברה כי המצגות היו על הפנים ואי אפשר לעבוד עליו.הקורס לא קשה בכלל ומומלץ אם אפשר לבחור אותו 4
13/05/2009 20:22:06 יחסי ציבור 1 1 1 2 עם דרישות הזויות מי ישמע הוא מרצה ב"ייל". 1.25
11/05/2009 11:28:13 יסודות השיווק 2 3 4 4 הנושא מעניין הכיתה מטורפת ובכל זאת משהו נכנס זה נס.הוא זוכר את הספרים בעל פה שזה מפחיד ולפעמים מצפה גם מאתינו לזכור את הכל. 3.25
11/05/2009 11:25:18 שיווק 3 4 5 4 מרצה סבבה, קצת קשוח וקשה במבחנים אבל משקיע בסטודנטים שלו. אם אפשר לבחור הייתי בוחרת ללמוד אצלו שוב. 4
26/04/2009 14:22:05 שיווק 1 3 4 4 3
24/04/2009 16:06:04 ניהול שיווק 1 2 2 1 אין סיכוי ליותר מ60...זוכר סטודנטים מסמסטרים קודמים ולא נותן הזדמנות להשתפר, תמיד אומר את המילה האחרונה 1.5
22/04/2009 12:43:14 מבוא לשיווק 1 2 1 1 הנחיות לא ברורות,מתעקש להתיש את הסטודנטים בעבודות אקדמיות שלא ניתן להבין מהם כלום מלבד תרגום מאמרים באנגלית . שאלות בבחינה שאינם עניניות , גם במועד ב' הבחינה לא היתה הוגנת בקיצור מבחינתי אכזבה גדולה . אני שוקל רק בגללו לשנות את ההתמחות שלי. 1.25
19/04/2009 18:01:21 יסודות השווק 2 3 3 2 אדם חביב, אך בעל ציפיות מוגזמות מהסטודנטים. בכך מביא לכשל רחב שלהם בבחינות ובמטלות.כוונותיו טובות אבל הביצוע די חלש 2.5
10/04/2009 15:06:00 יחסי ציבור 5 3 4 4 הרצאות מעניינות עבודה קבוצתית אז זה נוח , הנושא מעניין 4
10/04/2009 15:03:58 שיווק 4 4 5 5 קורס מעניין מאוד , מרצה קצת קשוח אבל משקיען.אם אתם יכולים לבחור אותו מומלץ 4.5
05/04/2009 16:54:31 יסודות השיווק 4 4 5 5 איזו מרצה אלוף 4.5
05/04/2009 16:53:24 שיווק 1 5 5 5 מעולה. לחרוש אבל להנות 4
28/02/2009 14:57:16 שיווק 3 1 3 1 מזעזע.... 2
14/01/2009 11:08:12 שיווק שירותים 2 5 5 5 מסכים עם האחרים.למה רק בסימסטר האחרון? 4.25
26/11/2008 21:58:23 שיווק 3 5 5 5 למה פוגשים אותו רק בסימסטר האחרון ? 4.5
24/11/2008 22:32:11 שיווק 2 5 5 5 4.25
18/11/2008 20:27:29 שיווק 4 4 5 4 4.25
28/10/2008 15:24:12 שיווק 4 4 5 5 אין כמוך מתי 4.5
18/09/2008 15:00:10 שיווק שירותים 3 4 4 4 מאתגר בסיסמטר האחרון , היה עדיף אם הקורס היה נלמד לפני 2 סיסמטרים.אם המרצה היה פחות קפדן היה עדיף 3.75
13/09/2008 14:30:27 שיווק שירותים 2 1 4 4 2.75
04/09/2008 12:00:38 שיווק שירותים 3 5 5 5 מרצה עם נשמה .עוסק בתחום ומביא איתו את הידע לכיתה , הסטודנט שכתב בגנותו כנראה לא למד אצלו כי קורס עקרונות השיווק כבר לא נלמד אז לבטח זה אינטילגנט שנכשל פעם חמישית ועושה קורס חוזר .גיא 4.5
18/08/2008 00:54:25 עקרונות השיווק 5 3 1 2 רדוד מאוד..., מנסה להיות נחמד...לא על חשבון איכות ההוראה, אינו איש שיווק וגם לא מחקר...טוב זו הסחורה שמספק/ת ג'רבי! 2.75
25/05/2008 16:45:36 עקרונת השיווק 2 3 4 3 הציניות תשבור בסוף 3
11/05/2008 18:04:54 יחסי ציבור 3 4 4 5 4
10/05/2008 21:59:17 שיווק 2 5 5 5 4.25
05/05/2008 23:16:35 יחסי ציבור 4 5 5 5 4.75
04/05/2008 12:01:19 ניהול שיווק שירותים 2 5 5 5 קפדן אבל משקיע בסטודנטים שלו יותר מכל מרצה אחר קורס חשוב 4.25
27/02/2008 19:56:18 שיווק 4 5 5 4 4.5
09/02/2008 01:56:30 שיווק 5 3 1 1 בוגר דרבי מה כבר יש לצפות, רדוד, לא מקצועי, בזבוז זמן. 2.5
06/02/2008 10:41:10 יחסי ציבור 3 4 5 5 לימד אותי הסימסטר יחסי ציבור , הקורס מעניין והחומר זרם איתו טוב . העבודה שהוא נתן תורמת לחברה והיה מרתק לכתוב אותה . הואקצת מכסח בציונים אבל ... 4.25
04/02/2008 17:31:06 ניהול השיווק 4 4 4 4 4
01/02/2008 14:12:18 שיווק 2 1 3 3 2.25
26/01/2008 22:44:03 שיווק 4 4 5 5 4.5
15/01/2008 14:58:05 שיווק 3 5 5 5 מרצה שמוכן להתאמץ במידה והסטודנטים יגלו ענין ויהיו מוכנים להשקיע. 4.5
06/01/2008 23:02:23 שיווק שירותים 4 5 4 5 קורס מרתק , הרצאות פרקטיות עם מרצה מהשטח 4.5
01/01/2008 17:25:45 יחסי ציבור 3 4 5 5 4.25
31/12/2007 14:28:51 אסטרטגיה שיווקית 2 4 5 5 4
28/12/2007 21:52:14 עקרונות השיווק 2 5 5 5 פשוט אבל פשוט מדהים!!!! 4.25
26/12/2007 22:23:44 שיווק שירותים 2 4 5 5 העבודה אצלו קריעת ים סוף , הוא חושב שכל עבודה היא לפחות תזה לתואר שני אבל מוכן להשקיע בסטודנטים שלו.ציני באופן מוגזם ומפגין יכולות זיכרון מדהימהבחומרים ובמודלים , כל הרצאה היא חיבור בין השטח לתיאוריה מה שהופך את הנושא למעניין. 4
26/12/2007 22:14:07 עקרונות השיווק 4 5 5 5 כל שיעור :מצחיק, מבריק ומרתק ובעיקר מאתגר. 4.75
20/12/2007 23:47:15 יחסי ציבור 5 4 5 5 4.75
12/12/2007 00:41:52 ניהול שיווק שירותים 2 5 5 5 הקורס הכי מעניין בשנה ג' 4.25
04/12/2007 עקרונות השיווק 3 5 5 5 מספר 1 ! 4.5
03/12/2007 עקרונות השיווק 4 5 5 5 "המלך" הבלתי מעורער של הפקולטה 4.75
03/12/2007 יחסי ציבור 2 4 4 4 קורס חשוב עם מרצה מעניין מאוד 3.5
03/12/2007 ניהול השיווק 3 4 5 5 4.25
29/11/2007 ניהול שיווק 3 4 5 5 4.25
22/11/2007 ניהול השיווק 3 5 4 4 4
03/09/2007 עקרונות השיווק 2 5 5 5 אין כמוהו להתענג על כל הרצאה . 4.25
03/09/2007 שיווק 4 4 5 5 4.5
03/09/2007 יחסי ציבור 4 5 5 4 קורס חשוב מרצה נהדר 4.5
03/09/2007 עקרונות השיווק 5 4 5 5 מרצה מעניין מעביר את השיעור בכיף 4.75
02/09/2007 עקרונות השיווק 1 5 5 5 4
02/09/2007 יחסי ציבור 5 5 5 4 4.75
06/08/2007 שיווק 3 5 5 5 4.5
01/08/2007 קמעונאות ולוגיסטיקה 4 3 3 1 2.75
02/07/2007 שיווק 2 5 5 5 ברמה גבוהה 4.25
25/06/2007 עקרונות השיווק 2 4 5 5 נפלא ומרתק 4
24/06/2007 שיווק 2 5 5 5 פשוט תותח !!! 4.25
 
רוצה לטוס לחופשה אך קצר בכסף?
כעת ניתן לפרוס לתשלומים ללא תפיסת מסגרת האשראי
חייג ותבקש BUZZ
מונה טורס 03-6211455
טוס בזול 09-8305305
קשרי תעופה 03-5205020
   

 



אנגל תמ"א 38 

למה זה כדאי? | כתבו עלינו | תנאי שימוש | פרסום באתר | הוסף למועדפים | מפת האתר | כתבו לנו!
בניית אתרים | מסחר אלקטרוני - ATPLOGIC ATPLOGIC